Select Language 7نشانه ارضای جنسی زنان ( آقایون بخونن )
کلبه محبت

حتی اگر رساندن یک زن به ارگاسم خیلی سخت نباشد , به نظر میرسد آقایان عموما در مورد اینکه آیا خانمهایشان در مورد یک کورس جنسی ارضاء شده اند یا نه مشکل دارند.

حالا دیگر خواهید دانست

بسیار خوب , من آماده ام تا به شما در مورد این مسئله که ... فلان چیز در فلان زمان چه معنی ای دارد کمک کنم.نگران نباشید مطمئنم که شما کارتان را خوب انجام می دهید. اما اغلب آقایان نیاز دارند در مورد ارضای خانمشان مطمئن شوند. من حدس میزنم
اینکه خانمهایشان بگویند : عزیزم من خیلی ارضاء شدم. با مدام بپرسید ارضاء شدی ؟ زیاد جالب نیست. در اینجا علائم نه چندان واضح را بیان می کنم که نشاندهنده آمادگی خانمتان برای س ک س است. و اینکه نسبت به اعمال س ک سی شما رضایت دارد.


1- نوک پستانها سفت میشود
با اینکه ممکن است خانمتان سرد و یا عصبی باشد سفت شدن نوک پستانها به همراه چند نشانه دیگر نظیر نفس نفس زدن
بهیجان آمدن و ادای کلماتی مثل آره ! آره ! دارم میام ! ممکن است نشاندهنده این باشد که خانمتان قطعا ارضاء شده است




2-احساساتی میشود

وقتی به دوستانم می گویم که دوست دخترم بعضی وقتها بعد از معاشقه گریه می کند طوری نگاهم می کنند که انگار من آدم مونگولی هستم. اما واقعیت این هست که گاهی اوقات ارگاسم یک زن چنان موجی از احساس با خود به همراه می آورد که
او شروع به گریه کردن می کند.در اینجا یک نکته هم هست. اگر خانمتان بعد از رسیدن به ارگاسم دچار ضعف می شود یا مثل
یک دختربچه به گریه می افتد ( که خودش یک علامت است ) , نگران نباشید , این بدین خاطر است که احساس خیلی خوبی دارد
و صد البته خوب ارضاء شده است.




3- به خواب میروند
البته بیشتر مردم تصور میکنند این حالت درمردان بیشتر نمایان میشود اما در حقیقت این چنین نمی باشد به خاطر داشته باشید اگر زن شما بعد از برقراری رابطه جنسی به خواب رفت و پشتش را به شما کرد بی احترامی از جانب او تلقی نکنید این خود نشانه خوبی از ارضاء شدن آن میباشد



4-نیاز به آغوش صمیمی : بعد از به ازگاسم رسیدن مایلند که شما محکم آنها را در آغوش بگیرید این کار احساس خوبی به آنها دست میدهد و به عنوان خاتمه کار مفید میباشد



5-نمیتواند راه برود: بعد از به ارگاسم رسیدن به علت لرزش پاها قادر به راه رفتن نمیباشد لرزش پاها و بدن بدین معنی است که شما بعنوان یک مرد وظیفه خود را به نحو احسن انجام داده اید



6-نمیتواند در موردش حرف نزند : اگر خانمتان پس از اتمام کار نتوانست در مورد س ک س با شما صحبت نکند یا برخی مواقع حرفهای حین س ک س را تکرار میکند این نشانه خوبیست


7-لبخند رضایت : شما میدانید راجع به چه چیزی میگویم زمانی که خانمتان تا مدتی بر اساس بوجود آمدن حس خوبی که تسبت به شما بعد از انجام س ک س و به ارگاسم رسیدن دارند لبخند بر لب دارد.




برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







چت تلگرام